Tuesday, March 3, 2009

Kenapa...???

Assalamualaikum...

...dan salam sejahtera

Hari ni hari Selasa. Harini rase betul2 tak bermaya...sbb aku saket kepala. Dari smlm lg aku pening & rase dah saket tekak. Penat betul rasenyer, sampaikan mase bawak kete balik keje pun rase nak tetido dalam kete. Kalaulah ade bantal mase tu, mmg jam2 tu aku tido.Hehehe =D tapi mane bley, abes laa... cari nahas namenyer tu.

Harini aku sampai umah pukul 5.30pm lebih kurang laa.Sampai2 jek, masuk umah terus baring kat sofa. Betul2 tak tahan dah tu...10 minit kemudian aku pegi dapo makan obat feveret ku, Sinucidin. Pergh~ Nak tgk Spa-Q nyer pasal nih.So mase tgk cite tu ilang laa saket kepala tu. Tp bile dah masuk malam, saket plak...Agaknye tak cukup dos aku makan, sbb aku mkn sejibik jer.Patutnyer dua bijik laa baru cukup kan utk org yg umo cam aku nih. Hehehe...

Well, sedang2 aku saket kepala tu...ade plak yg mesej aku. Ouwh, "dia" rupenyer...Tapi aku tak balas, sbb saje... =D hehehe. Lagipun aku tgh isi borang jawatan UiTM ni. I bizi kay~ tak sempat nak balas mesej u...Hmmm, tp ntahla, bukannyer susah nak balas tu, tapi mebi sbb aku mcm geram pun ader. Hehehe...
Kemudian lps dah isi2 borang tu aku pun baring2 lah kejap utk merehatkan diri yg tersangatlah penat nih. Tiba2, fon ku berbunyi..."ringtone" yg biase aku dgr. Ouwh, "dia" rupanyer..nak jawab ke tak nih. Then aku jawab laa, buat2 suara yg mmg sgt penat, dah baru bangun tido..hikhik. Mmg dah terlelap dah pun...

So, mcm2 laa borak dia tnye aku nape tak bls mesej, ok ke tak... So, aku cakap laa saket kepala jer. Mengadu nih... Tp hati aku sbnrnyer tak brape puas hati dgn insiden yg berlaku mggu lepas. Aku rase mcm ntahla..nak tak nak je cakap. tak rancak mcm selalu. Die pun aku dgr mcm busan je ckp ngan aku... So aku pun wat2 bosan la jugak. Hehehe...

Tapi ntah kenapa, bila ku fikirkan balik...Hmm, kesian plak...takpelah, wat mcm biase jer. Kire mcm aku dah lupakan hal yg lepas tu. Biarpun hati aku masih tak dapat terima n masih lg pedih. Huhu~ Ape bley buat~ T_T Lame2 tu ok jer...cakap mcm biase, dah mula mesra mcm dulu. tapi terase mcm dingin jugak. Aku pun tak taula, brape lame bley bertahan ni. tapi harap2 cerita ni ade penghujung yg baik~ Aminnnnn....


No comments: