Monday, September 15, 2008

--- Laaloo Loolaa start blogging ---

First of all,
Assalamualaikum pd sume dan salam sejahtera... Eheh.. Ape dia Laaloo Loolaa nih? Hurmm, aku pun tak tau... it just suddenly 'pop' out of my mind. Tetibe tergerak hati aku utk menulis blog for the first time (well, actually not the 1st time laa...just wanted to get serius with blogging now). Well, eventho i am actually don't have time for all this, tapi bile dah slalu sgt duk bace blog org...rase mcm best plak.Hehehe... =) Yelaa, walaupun aku agak ketinggalan sket dlm dunia blog nih, tp rasenyer oklaa kan... Coz i think, apart from getting some useful infos from people all around the world, we can also share our experiences and knowledge with others. So, i will try my best to maintain this blog. Sorry laa kalau korang rase ia tak menarik yer :D Bak kate pepatah melayu, "hamba budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan". Ahaks... tp ini blog aku..aku nak tulis ape pun sukati aku laa kan? kuikuikui...

So, sbg pengenalan diri... Saya ni adalah seorg hamba Allah yg lahir di bumi ini yg ada 2 mata, ade hidung, mulut, kaki tgn, sume cukup lah..Alhamdulillah~ Hehe... Profession saya? Hehehe...saye adalah seorg student. [ntahla..terase dah lame sgt jadik pelajar nih...bile laa nak abeh..] Tapi rasenyer...kita sbg hamba Allah di muka bumi ni, akan sentiasa menjadi seorg pelajar kerana... terlampau bnyk sgt ilmu yg ade di bumi dan di langit yg masih lagi harus kite terokai. Senang cerita, kita sentiasa kena belajar selagi kita masih hidup. Betul tak? =D Rasulullah sendiri pun menyuruh kita menuntut ilmu sehingga ke negara China. Iyer..mmg betul belajar itu adalah satu ibadah. dan kita seharusnya tidak mensia2 kan ilmu yg kita ada...

Dan antara salah satu tujuan saye memblogging ni pun adalah utk berkongsi ilmu, selain bertujuan utk mencatatkan rentetan hidup saya mulai hari ini. Tapi harus diingat, kepada semua..gunalah blog2 yg anda buat tu dgn berfaedah dan jgn gunakan ia atas perkara yg sia2... ;) So, marilah kita same2 berkongsi... =)

Alamak... tak tau dah nak tulis ape nih...hmmm, setakat ini dahulu. Kita jumpa lg di lain lembaran.... tata~

Wassalam... (^^,)

No comments: